sexual-awakening

جنسی بیداری

ایسے لوگ ابھی ذہنی طور پر پختہ نہیں ھوتے لیکن آتشیں خون اور اپنے دوسرے ہم عمر لوگوکے کے مقابلے میں مردانگی کے حقوق اور آزادی سے فیض یاب ھونے کے لیے جلد بازی کاثبوت دیتے ہیں. ایسے نوجوان جنسی کردار کے معاملے میں بے خوف اور بے جھجک ھوتے ہیں. ایسے لوگ ابھی جوانی شباب تک پہنچنے بھی نہیں پاتے کہ ان کی زندگیوں میں لڑکیوں کی بہت اہمیت ھو جاتی ہے نصف سے زائد ایسے لوگ ھوتے ہیں جنہوں نے ہائی سکول کے زمانے میں ہی کسی لڑکی سے ڈیٹ کی ھوتی ہے ہے لیکن یہ ڈیٹ آتشیں خون کی وجہ سے اس مرحلہ سے گزر کر گرم جوشی اختیار کر چکی ھوتی ہے. ایسے لوگوں کی اکثریت ایسی دیکھی گئی ہے جنہوں نے دس یا بارہ برس ہی کی عمر میں جنسی اختلاط کی کوشش کر ڈالی تھی جنکہ باقی لوگوں نے اپنی جنسی مہمات کا آغاز تیرہ یا چودہ برس کی عمر میں کیا.

ایک تجزیئے کے مطابق ایسے لوگوں میں صرف 15 فیصد لوگ ایسے تھے جنہوں نے سولہ برس کی عمر میں پہلا جنسی تجربہ کیا. اس تجزیہ کے مطابق ان میں سے آدھے لوگوں نے اپنے ہی طبقہ کی لڑکی سے تجربہ کیا. باقی میں سے 25 فیصد نے ابتدائی تجربہ حاصل کرنے کے لیے طوائفوں کی طرف رجوع کیااور 15 فیصد لوگوں نے پہلا تجربہ اپنے سے زیادہ عمر کی عورتوں سے کیا. قبل ازوقت جنسی بیداری میں جام دیتا بھی ایک جیسا کردار ادا کرتے ہیں ایک ایسا گروہ جن میں چودہ برس کی عمر میں یا اس سے بھی کم عمری میں پہلا جنسی تجربہ کیا، یہ سبھی آتشیں خون والے ھوتے ہیں. ان میں باقی لوگ ایسے ھوتے ہیں جو قبل از وقت جنسی پختگی حاصل کر لیتے ہیں. اس گروہ کے تقریبا تمام ہی لوگ جذباتی ھوتے ہیں. یہ لوگ کورٹ شپ کے معاملے میں بہت ماہر ھوتے ہیں اور ایسے لوگوں کی مثال ایک تیز و تند طوفان سے دی جا سکتی ہے. یہ لوگ اتنے عجلت پسند ہوتے ہیں کہ ان میں سے اثر لوگوں نے سات دن سے بھی کم مدت میں اپنے جنسی رفیق سے تعلقات استوار کر لئے. اس گروہ کے لوگ جس تندی اور تیزی سے تعلقات استوار کرتے ہیں اتنی ہی تیزی سے ان کے تعلقات کا خاتمہ بھی ھو جاتا ہے. تعلقات ختم ھونے کی جو وجوہات اکثروبیشتر بیان کی جاتی ہیں وہ اس طرح ھوتی ہیں. اول یہ کہ میں اس سے اکتا چکا ھوں. دوسری وجہ یہ بھی دیکھنے میں آئی ہے کہ وہ ضرورت سے زیادہ گھریلو قسم کی لڑکی تھی. اور بعض لوگ یہ بھی کہتے ہیں کہ اس نے بچہ ضائع کروا دیا ہے اور بعض یہ کہتے ہیں‌کہ میں نے اس لیے تعلقات ختم کر لیے کہ اس کو بچہ ھو گیا

Customer Service (Pakistan) +92-313-99-77-999
Helpline +92–30-40-50-60-70
Customer Service (UAE) +971-5095-45517
E-Mail [email protected]
Dr. Hakeem Muhammad Irfan Skype ID alshifa.herbal

4 thoughts on “جنسی بیداری

  1. اسلام علیکم
    حکیم صاحب میرا بال روز به روز گیرجاتی هی اگر اپ کی سات اس کا کوئی علاج هو تو مهربانی کر کی مجه کو بتانا
    Dear Hakeem Saheeb i want information about weak hair which thing good for weak hair to become strong haampoo good or hakeemi madicon please send me on email.

    Thanks
    Saidajan from Kabul Afghanistan

    Phone no:- 0093(0) 797682 342 – 0093(0)786 583 443
    Email add:- [email protected]

  2. aslamoalikum
    hakim sahab i have gential herpes.aik saal se ilaj kerwa raha hoon per theek hone ka naam hi nahi hai.penis mein bohot kharish aur blisters ( chahley) nikal aate hain bohot takleef hoti hai.plz aap mujh cream aur medicine batae jis k istmal se mujhe nijat mile .
    thank u
    email [email protected]

  3. A.A. hakem sab mare umar 20 sal hy or mare shade hony wale hy mara pines(mardana ozv) chota hy or patla hy or timing bhe buhat kam hy plz mare madad krin ALAH PAK apke dunia o akhrat min madad kry AMEN.
    [email protected]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *