قدرتی غذاؤں سے بہترین علاج

پھل

ٖfruits images

خدا کی ودیعت کردہ نعمتوں میں سب سے قیمتی اور اہم نعمت انسان کی صحت ہے جس کی حفاظت کرنا ہمارا فرض بھی ہے اور ضرورت بھی۔ غذائیت سے بھر پور خوراک کے صحیح استعمال سے نا واقف بہت سے لوگ اس نعمت سے محروم ہو جاتے ہیں۔ سبزیوں اور پھلوں کے مختلف اجزاء ہماری صحت کے لئے مفید اور چہرے کی شادابی اور تروتازگی کے لئے بہت موثر رہتے ہیں۔ اس مضمون میں ہم ایسی ہی سبزیوں کا ذکر کریں گے جن کے استعمال سے آپ بھر پور غذائیت حاصل کرنے کے ساتھ علاج معالجے کے لئے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

گاجر

جدید تحقیق نے واضح کیا ہے کہ یہ وٹامن سے بھر پور سبزی ہے جس میں فاسفورس، نشاستہ بھی پائے جاتے ہیں۔ خون کی مقدار میں اضافہ کرنے، آنکھوں کی روشنی بڑھانے، دانتوں اور مسوڑھوں کی حفاظت کے ساتھ ساتھ کمر درد، پتھری، یرقان جیسی بیماری کے لئے مفید ہے۔

ٹماٹر

ٹماٹر کی غذائیت اور مفید صحت ہونے کے سبب کوئی دوسری سبزی سے اس کا مقابلہ نہیں کیا جا سکتا۔ فولاد معدنی نمکیات اور وٹامن کی کثرت خون پیدا کرتی ہیں قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے اس کا رس بچوں کے دانتوں کی حفاظت کرتا ہے۔

پودینہ

پودینہ زود ہضم، طاقت بخش اور اشتہار آور سبزی ہے یہ جگر کو تقویت پہنچاتا ہے کردے اورمعدے بلغم ہچکی اور پیٹ درد کے لئے مفید ہے۔ پودینے کا قہوہ معدے کی گرانی میں موثر رہتا ہے۔

کھیرا

یہ قبض کشا سبزی ہے اس چھیل کر نمک لگا کرکھانا چاہئے پیاس کی شدت ، یرقان، پیشاب کی جلن جیسی شکایات سے نجات دلاتا ہے عموما اسے کچا استعمال کیا جاتا ہے۔

ادرک

معدہ کمزور ہو یا بلغم کی زیادتی کی شکایت دونوں صورتوں میں ادرک مفید ہوتا ہے حال ہی میں ہونے والی تحقیقی رپورٹ کے مطابق فالج، لقوہ، دمہ، نزلہ زکام اور بلغمی کھانسی میں ادرک استعمال موثر رہتا ہے۔ لیکن اس کا استعمال اعتدال سے کرنا چاہیے۔

پالک

ایک سستی اور کم وقت میں گلنے والی سبزی ہے اس میں پایا جانے والا فولاد خون میں اضافہ کرتا ہے۔ کیلشیم کی موجودگی ہڈیوں کی مضبوطی اور پائیداری برقرار رکھتی ہے۔ گرمی کے بخار یرقان، پتھری کی صورت میں بھی مفید ہے۔

کریلا

کریلے کا استعمال پیٹ کے کیڑوں کے خاتمے، بلغم ختم کرنے، لقوہ، گنٹھیا، پتھری کو رفع کرنے میں مفید ثابت ہوتا ہے۔

شلجم

یہ ایک مفید سبزی ہے جو بیماروں کے لئے ہلکی اور زود ہضم ثابت ہوتی ہے۔ طبی ماہرین نے ذیابیطس کے مریضوں کے لئے اس مفید قرار دیا ہے اس کے پتوں میں وٹامنز پائے جاتے ہیں۔ لہذا شلجم کو ہمیشہ پتوں سمیت پکانا چاہیے۔

پیاز

دنیا بھر کی مشہور عام سبزی پیاز ہے جس کے بغیر نہ ہی کوئی سالن تیار کیا جا سکتا ہے اور نہ ہی کھانے ہیں لذت پیدا ہو سکتی ہے۔ یہ قدرت کا عطیہ ہے جس میں پروٹین، نشاستہ، فاسفورس، وٹامن بی ای اور جی، نمکیات شامل ہیں۔ مراجا یہ گرم اور خشک ہوتا ہے۔ پیاز کو اگر دہی میں ڈال کر یا سادہ اور سرکے کے ساتھ استعمال کیا جائے تو کئی امراض سے بچا سکتی ہے۔ پیاز کے فوائد سے کوئی ناواقف نہیں ہے۔ ذیل میں پیاز اور اس کے استعمال کے بارے میں بیان کیا جا رہا ہے۔

سردرد

اگر سر میں درد محسوس ہو تو پیاز کا لیپ پاؤں کے تلوں پر لگائیں ایسا کرنے سے درد ختم ہو جائے گا۔

نکسیر کا علاج

گرمیوں میں اکثر افراد نکسیر بہنے کی شکایت کرتے ہیں ایسی صورت میں پیاز کے رس کے ایک دو قطرے ناک میں ٹپکانے سے نکسیر بند ہو جاتی ہے۔

لو سے محفوظ

اگر پیاز کو کسی ترش چیز میں ملا کر استعمال کیا جائے یا دہی کے ساتھ کھایا جائے تو لو لگنے کے خطرات کم ہو جاتے ہیں۔ اگر لو لگ جائے تو پیاز کا رس پی لیں اگر آپ چند مرتبہ ایسا کر لیں تو جلد افاقہ ہو گا۔

ڈنگ یا کاٹے کا علاج

بچھو، بھڑ، شہد کی مکھی یا کوئی زہریلا کیڑا کاٹ لے تو پیاز کا عرق اس جگہ پر لگائیں۔ قدیم اطباء کے مطابق ایسا کرنے سے درد دور ہو جائے گا اور زہر اپنا اثر نہیں چھوڑے گا۔

اکسیر دمہ

پیاز کے رس میں شہد اور کھانے کا سوڈا ملا کر صبح و شام استعمال کرنے سے دمے کے مریضوں کو فائدہ پہنچتا ہے۔

کان درد

سفید پیاز کا عرق اور انڈے کی سفیدی ہم وزن لیں اور چند قطرے ان میں ڈالنے سے بے حد فائدہ ہو گا۔

دہی

دودھ سے دہی بنانے کا رواج تین ہزار سال قبل مسیح قدیم مصریوں میں شروع ہوا۔ تاریخ بتاتی ہے کہ فراعنہ مصر کے دستر پر دہی ایک عمدہ غزا کے طور پر رکھا جاتا تھا۔ پھر ایران ، روس، عرب، بلقانی ریاستیں اور متحدہ ہندوستان میں صدیوں سے دہی غذا کا ایک اہم جز تصور ہوتا آیا ہے۔ پھر جب دہی کی شکل میں خمیر اٹھا ہوا دودھ طبی نقطۂ نظر سے مفید اور زود ہضم اور زیادہ غذائیت کا حامل ثابت ہوا تو اس سے فائدہ اٹھانے سے کسی نے نہیں روکا۔ یونانی طب میں چھاج، معدہ، جگر اور خون کی بیماریوں میں دوا بن کرصحت عطا کرتی ہے۔ ضعیف ہضم، تبخیر پیچس، بدہضمی اور رنگ برنگے دستوں کے علاج میں دہی بطور غذا تجویز کرکے عمدہ نتائج حاصل ہوتے ہیں۔ غذائی نالی میں وٹامن بی کافی مقدار میں دہی سے حاصل ہوتا ہے اور یہاں سے اس کی تقسیم تمام بدن میں ہوتی رہتی ہے۔ روزانہ چھاج کا استعمال حیاتین بی کی کمی اعصابی کمزوری، دل کی عام بیماریاں اور قبض کا گھریلو قدرتی علاج ہے۔ دہی کا تیزابی مادہ، دماغ کو بھی جلا دیتا ہے اور تروتازگی بڑھا کر غصہ کو روکتا ہے۔ اس کا فعل غذا کو ہضم کر کے بھوک لگانا بھی ہے۔

Customer Service (Pakistan) +92-313-99-77-999
Helpline +92–30-40-50-60-70
Customer Service (UAE) +971-5095-45517
E-Mail info@alshifaherbal.com
Dr. Hakeem Muhammad Irfan Skype ID alshifa.herbal

One thought on “قدرتی غذاؤں سے بہترین علاج

  1. sir , mujahy 2 weeks say shadeed seenay kee jalan ho rahee hay main nay mukhtaf dawain istamal kee hay jss main zantic aur kokten jel wagera hain lakin kse say muj ko faida naehnn howa yahn tak kay main abb din main office main beth bhee naheen sakta aur raat ko su bhee naheen sakta har time galay main peat main seenay main jalan hoti hay aur shadeed hoti hay plz meri help kejeay main mukamal perhiz kar raha hoon aur surf doodh aur bread kha raha hoon beach main kuch bhee khya tu mera bohat bora haal howa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *