مباشرت کے فورا بعد میاں بیوی کو الگ نہیں‌ ہونا چاہیئے بلکہ دونوں‌ تھوڑی دیر تک ایک دوسرے کو بوس و کنار کریں اور ایک دوسرے کے جسم سے کھیلیں۔ ایسا کرنے سے بیوی کو اپنائیت ملتی ہے اور وہ یہ محسوس کرتی ہے کہ اس کا شوہر اس سے واقعی محبت کرتا ہے اور وہ اپنے شوہر کے لئے محض ایک جنسی مشین نہیں‌ ہے کہ وہ اپنا مقصد پورا کرنے کے بعد بیوی کے جذبات کو ادھورا چھوڑ دے۔

* مباشرت کے فوری بعد شرمگاہ کو دھونا طبی نکتہ نظر سے نقصان دہ ہے، ضعف باہ کی شکایت پیدا ہو سکتی ہے۔ چنانچہ مباشرت سے فارغ‌ ہو کر میاں بیوی دونوں اپنے اعضاء اس مقصد کے لئے پہلے سے قریب رکھے صاف کپڑے سے اچھی طرح خشک کر لیں۔
* مباشرت کے فورا بعد پیشاب کرنے سے شوہر کو ضعف مثانہ کی شکایت پیدا ہو سکتی ہے، چنانچہ پیشاب مباشرت سے کم از کم دو گھنٹے بعد کرنا چاہیئے۔ اسی طرح‌ بیوی اگر مباشرت کے فورا بعد پیشاب کر لے تو استقرار حمل کے امکانات بہت کم رہ جاتے ہیں۔
* حمل کی خواہش کی صورت میں مباشرت کے بعد عورت کو کم از کم دس سے پندرہ منٹ تک سیدھے لیٹے رہنا چاہیئے تاکہ حمل ہو سکے۔
* مباشرت کے بعد جسم کو سردی سے محفوظ رکھنا چاہیئے اور ٹھنڈی اشیاء کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیئے۔
* مباشرت کے بعد بھینس کا خوب کڑھا ہوا دودھ بہت مفید ہوتا ہے، اس سے زائل شدہ طاقت واپس آ جاتی ہے۔ دودھ کی عدم دستیابی کی صورت میں کوئی طاقت بخش غذا ضرور کھانی چاہیئے۔

کامیاب مباشرت کی یہ علامت ہے کہ اس کے بعد ہمیشہ پرسکون نیند آتی ہے اور صبح اٹھنے کے بعد طبعیت تازہ دم ہوتی ہے۔

Customer Service (Pakistan) +92-313-99-77-999
Helpline+92–30-40-50-60-70
Customer Service (UAE)+971-5095-45517
E-Mailinfo@alshifaherbal.com
Dr. Hakeem Muhammad Irfan Skype IDalshifa.herbal

2 thoughts on “مباشرت کے بعد کیا کریں؟ How to do Afterplay

  1. Hakeem Sahib – post kay links ka khayal kerain. URL dekha kerain. Change slug of post. In slug siraf eng words aanay chahiyain.

Leave a Reply



  • error: Content is protected !!